(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده:
برای اینکه تشخیص اثر انگشت به صورت کامل و درست صورت گیرد موارد زیادی را می توان در نظر گرفت که در نهایت باعث رسیدن به جواب مطلوب گردد. در فصل اول سعی بر آن شده تا کلیات و تاریخچه ای از اثرانگشت بیان شود. چرا که شناخت هرچه بیشتر یک پدیده باعث راحتی در کار با آن پدیده می گردد.
در فصل دوم کلیاتی از شبکه عصبی آنالیز موجک و الگوریتم SVM آورده شده است. این کلیات در فصل های بعدی کاربرد زیادی دارند. در فصل سوم به حافظه های انجمنی و نحوه برخورد آنها با یک الگو را بیان می کنیم. در فصل های بعد روش های مختلف پردازش و پیش پردازش برای بالا بردن کیفیت این سازوکار آورده خواهد شد. در نهایت نتایج آزمایش شده از این علمکردها باهم مقایسه می گردند.
مقدمه:
شبکه های عصبی مصنوعی که در واقع الگو برداری شده از شبکه های عصبی طبیعی هستند کاربردهای زیادی در حل مسائل گوناگون دارند. در این سمینار سعی بر آن است تا بتوان از قابلیت های بالای این شبکه ها در شناخت یکی از موارد زیست سنجی انسان یعنی اثرانگشت استفاده کرد.
بررسی این موضوع از این جهت صورت گرفته که امروزه تشخیص اثر انگ

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

شت به یک امر ضروری تبدیل شده است. باید اضافه نمود که استفاده از شبکه عصبی می تواند از چند دیدگاه جالب باشد. اول اینکه شناخت اثر انگشت در نگاه کلی یک پردازش تصویر و یک شناخت الگو است که توسط شبکه عصبی انجام می شود دوم قابلیت تعمیم این شبکه هاست که کمک می کنند تا در شرایط سخت هم خروجی قابل قبولی داشته باشیم.
بنابراین برای تشخیص اثر انگشت باید از روش های مختلفی برای کمک به شبکه عصبی استفاده کنیم.
فصل اول:
کلیات اثر انگشت

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-07-21] [ 05:58:00 ب.ظ ]