(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده
با توجه به نیاز صنایع نظامی دریائی به اتوماسیون هدفگیری و شلیک گلوله توسط کامپیوتر و عدم دخالت نیروی انسانی در این امر، انجام این پروژه گام آوچکی در تحقق این امر خواهد بود. هدف نهایی این است آه با پردازش اطلاعات راداری که روی عرشه این آشتی نصب است عمل دنبال کردن هدف را بوسیله لوله توپ انجام دهیم. بطوریکه در قسمتهای بعدی ذکر خواهد شد در این ترکیب ما به طراحی دو کنترلر کاملاً مجزا خواهیم پرداخت. کنترل کننده اول وظیفه ردیابی هدف را بطور پیوسته بعهده دارد و کنترل کننده دوم وظیفه پایدار سازی لوله توپ را در برابر لرزشهای کاملاً تصادفی ناشی از حرآت پایه را بعهده دارد. این ساختار پیشنهادی به ما این امکان را می دهد که به طراحی مجزای هر یک از این دو بخش بپردازیم.
مقدمه
ردیابی هدف از دیر باز یکی از مهمترین موارد کاربردی آنترل در صنایع نظامی بوده است. ردیابی و دنبال کردن یک شیء یا یک مسیر وظیفه ای است که می تواند بصورت دستی و یا اتوماتیک انجام گردد.
یک سیستم دریابی هدف در عمل نگاشتی است بین گشتاورهای خروجی مربوط به موتورها با وضعیت جدید زوایای سمت و ارتفاع.
در این سیستمها با حرکت هدف در فضا ، دو موتور وظیفه تنظیم وضعیت جدید

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

سیستم را بر اساس موقعیت هدف بعهده دارند که این عمل بطور پیوسته انجام می گیرد.
هدف نهایی ما کنترل یک توپ ضد هوایی معمولی است که بر روی یک پایه متحرک که یک کشتی کوچک یا یک ناوچه است نصب می باشد.
با توجه به نیاز صنایع نظامی دریائی به اتوماسیون هدفگیری و شلیک گلوله توسط کامپیوتر و عدم دخالت نیروی انسانی در این امر، انجام این پروژه گام کوچکی در تحقق این امر خواهد بود. هدف نهایی این است که با پردازش اطلاعات راداری که روی عرشه این کشتی نصب است عمل دنبال کردن هدف را بوسیله لوله توپ انجام دهیم.
بطوریکه در قسمتهای بعدی ذکر خواهد شد در این ترکیب ما به طراحی دو کنترلر کاملاً مجزا خواهیم پرداخت. کنترل کننده اول وظیفه ردیابی هدف را بطور پیوسته بعهده دارد و کنترل کننده دوم وظیفه پایدار سازی لوله توپ را در برابر لرزشهای کاملاً تصادفی ناشی از حرکت پایه را بعهده دارد. این ساختار پیشنهادی به ما این امکان را می دهد که به طراحی مجزای هر یک از این دو بخش بپردازیم.
فصل اول
مقدمه

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-07-21] [ 04:31:00 ب.ظ ]