دانلود پایان نامه کارشناسی:بررسی عوامل تاثیر گذار بر یادگیری سازمانی و اندازه گیری آن در در شبکه بهداشت و درمان خنج | ... | |
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب فصل اول کلیات تحقیق.. 8 مقدمه: 9 بیان مسأله: 10 اهمیت موضوع: 11 هدفهای پژوهش: 12 پرسشهای پژوهش: 13 روش پژوهش: 13 قلمرو پژوهش: 14 متغیرهای پژوهش: 14 فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق.. 16 2-1- اهمیت یادگیری: 17 2-2- تعریف یادگیری: 17 2-3- دانششناسی و نظریههای یادگیری.. 19 2-3-1- دیوید هیوم. 20 2-3-2- ایمانوئل كانت.. 21 2-3-3- جان لاك.. 21 2-3-4- چارلز داروین.. 22 2-4- پاردایم یادگیری.. 23 2-4-1- پارادایم شناختی.. 23 2-4-1-1- نورمن.. 23 2-4-2- پارادایم تداعی گری.. 24 2-4-2-1- پاولو. 25 2-4-3- پارادایم كاركردگرایی.. 26 2-4-3-1- ثرندایك… 26 2-4-4- پارادایم عصبی- فیزیولوژی.. 27 2-4-4-1- هب.. 27 2-4-5- پاردایم تكاملی.. 28 2-4-5-1- بولس… 28 2-5- یادگیری در سازمان. 29 2-5-1- یادگیری فردی.. 29 2-5-1-2- شرطی سازی وسیلهای (شرطی سازی عامل) 30 2-5-1-3- تئوری شناختی یادگیری.. 31 2-5-1-4- یادگیری اجتماعی.. 31 2-6- یادگیری سازمانی.. 32 2-7- یادگیری سازمانی بر اساس جهتگیری.. 33 2-7-1- یادگیری برای بقا 33 2-7-2- یادگیری برای گذار. 34 2-7-3- یادگیری دوگانه. 35 2-7-4- یادگیری آینده نگر. 35 2-8- تعریف سازمان یادگیرنده. 37 2-8-1- پیترسنگه. 39 2-8-1-1- تسلط فردی ( قابلیت شخصی) 44 2-8-1-2- چارچوبهای فكری مكتوم(الگوهای ذهنی) 47 2-8-1-3- ایجاد یگانگی در بینشها(آرمان مشترك) 49 2-8-1-4- یادگیری گروهی(یادگیری جمعی) 51 2-8-1-5- تفكر نظاممند(تفكر سیستمی) 55 2-8-2- چالشهای تغییر در سازمان یادگیرنده. 59 2-8-2-1- چالشهای شروع اولیه تغییر. 60 2-8-2-2- چالشهای حفظ و تداوم حركت فرایند تغییر. 60 2-8-2-3- چالشهای طراحی و تفكر مجدد جامع و نظامند فرآیند تغییر. 61 2-8-2- استیفن رابینز. 62 2-8-3- دفت.. 64 2-8-3-1- رهبر اندیشمند. 66 2-8-3-2- تفویض اختیار به كاركنان. 67 2-8-3-3- استراتژی خود جوش… 68 2-8-3-4- فرهنگ قوی.. 68 2-8-3-5-مبادله اطلاعات.. 69 2-8-3-6- ساختارهای افقی.. 70 2-8-4- كالونویك ولیون. 70 2-8-4-1- رهبران با بینش… 71 2-8-4-2- وجود برنامه و نظام سنجش… 71 2-8-4-3- اطلاعات.. 72 2-8-4-4- ابتكار و نوآوری.. 72 2-8-4-5- اقدام. 72 2-8-5- لوتانز. 72 2-8-6- سازمان یادگیرنده از دیدگاه مورگان. 74 2-9- چارچوب نظری پژوهش… 75 2-10- پیشینه پژوهش: 77 فصل سوم:روش شناسی تحقیق.. 80 مقدمه: 81 سوال پژوهش… 81 روش پژوهش… 81 منابع جمع آوری اطلاعات.. 82 منابع ثانویه. 82 جامعه آماری.. 83 روایی و پایایی پژوهش: 83 روش تجزیه و تحلیل دادهها 85 فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها. 87 4-1- مقدمه. 88 4-2- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخدهندگان.. 88 4-3- آماره های استنباطی: 92 4-3-1- آزمون قابلیت اعتماد پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق.. 92 4-3-2- آزمون یک نمونه ای کولموگروف اسمیرنوف.. 93 4-3-3- آزمون فرضیات: 94 فرضیه اول: 94 فرضیه دوم: 95 فرضیه سوم: 96 فرضیه چهارم: 98 فرضیه پنجم: 99 فرضیه ششم: 100 فرضیه اصلی: 101 فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها. 104 5-1 مقدمه. 105 5-2- مروری مختصر بر هدف، مسئله و چگونگی كار. 105 5-3 نتایج حاصل از فرضیات… 106 5-4- نتیجه گیری.. 108 فرضیه اصلی.. 108 فرضیات فرعی.. 108 5-5- محدودیت های پژوهش… 108 5-6- پیشنهادها 109 منابع م ماخذ: 111
فصل اول: کلیات تحقیق
[جمعه 1398-07-12] [ 07:45:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|