(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

فهرست مطالب

فصل اول کلیات تحقیق.. 8

مقدمه: 9

بیان مسأله: 10

اهمیت  موضوع: 11

هدفهای پژوهش: 12

پرسشهای پژوهش: 13

روش پژوهش: 13

قلمرو پژوهش: 14

متغیرهای پژوهش: 14

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق.. 16

2-1- اهمیت یادگیری: 17

2-2- تعریف یادگیری: 17

2-3- دانش‌شناسی و نظریه‌های یادگیری.. 19

2-3-1- دیوید هیوم. 20

2-3-2- ایمانوئل كانت.. 21

2-3-3- جان لاك.. 21

2-3-4- چارلز داروین.. 22

2-4- پاردایم یادگیری.. 23

2-4-1- پارادایم شناختی.. 23

2-4-1-1- نورمن.. 23

2-4-2- پارادایم تداعی گری.. 24

2-4-2-1- پاولو. 25

2-4-3- پارادایم كاركردگرایی.. 26

2-4-3-1- ثرندایك… 26

2-4-4- پارادایم عصبی- فیزیولوژی.. 27

2-4-4-1- هب.. 27

2-4-5- پاردایم تكاملی.. 28

2-4-5-1- بولس… 28

2-5- یادگیری در سازمان. 29

2-5-1- یادگیری فردی.. 29

2-5-1-2- شرطی سازی وسیله‌ای (شرطی سازی عامل) 30

2-5-1-3- تئوری شناختی یادگیری.. 31

2-5-1-4- یادگیری اجتماعی.. 31

2-6- یادگیری سازمانی.. 32

2-7- یادگیری سازمانی بر اساس جهت‌گیری.. 33

2-7-1- یادگیری برای بقا 33

2-7-2- یادگیری برای گذار. 34

2-7-3- یادگیری دوگانه. 35

2-7-4- یادگیری آینده نگر. 35

2-8- تعریف سازمان یادگیرنده. 37

2-8-1- پیترسنگه. 39

2-8-1-1- تسلط فردی ( قابلیت شخصی) 44

2-8-1-2- چارچوبهای فكری مكتوم(الگوهای ذهنی) 47

2-8-1-3- ایجاد یگانگی در بینش‌ها(آرمان مشترك) 49

2-8-1-4- یادگیری گروهی(یادگیری جمعی) 51

2-8-1-5- تفكر نظام‌مند(تفكر سیستمی) 55

2-8-2-  چالش‌های تغییر در سازمان یادگیرنده. 59

2-8-2-1- چالشهای شروع اولیه تغییر. 60

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

2-8-2-2- چالشهای حفظ و تداوم حركت فرایند تغییر. 60

2-8-2-3-  چالشهای طراحی و تفكر مجدد جامع و نظامند فرآیند تغییر. 61

2-8-2- استیفن رابینز. 62

2-8-3- دفت.. 64

2-8-3-1- رهبر اندیشمند. 66

2-8-3-2- تفویض اختیار به كاركنان. 67

2-8-3-3- استراتژی خود جوش… 68

2-8-3-4- فرهنگ قوی.. 68

2-8-3-5-مبادله اطلاعات.. 69

2-8-3-6- ساختارهای افقی.. 70

2-8-4- كالون‌و‌یك ولیون. 70

2-8-4-1- رهبران با بینش… 71

2-8-4-2- وجود برنامه و نظام سنجش… 71

2-8-4-3- اطلاعات.. 72

2-8-4-4- ابتكار و نوآوری.. 72

2-8-4-5- اقدام. 72

2-8-5- لوتانز. 72

2-8-6- سازمان یادگیرنده از دیدگاه مورگان. 74

2-9- چارچوب نظری پژوهش… 75

2-10- پیشینه پژوهش: 77

فصل سوم:روش شناسی تحقیق.. 80

مقدمه: 81

سوال پژوهش… 81

روش پژوهش… 81

منابع جمع آوری اطلاعات.. 82

منابع ثانویه. 82

جامعه آماری.. 83

روایی و پایایی پژوهش: 83

روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 85

فصل چهارم:تجزیه  و  تحلیل  داده ها. 87

4-1- مقدمه. 88

4-2- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخدهندگان.. 88

4-3- آماره های استنباطی: 92

4-3-1- آزمون قابلیت اعتماد پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق.. 92

4-3-2- آزمون یک نمونه ای کولموگروف اسمیرنوف.. 93

4-3-3- آزمون فرضیات: 94

فرضیه اول: 94

فرضیه دوم: 95

فرضیه سوم: 96

فرضیه چهارم: 98

فرضیه پنجم: 99

فرضیه ششم: 100

فرضیه اصلی: 101

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها. 104

5-1  مقدمه. 105

5-2- مروری مختصر بر هدف، مسئله و چگونگی كار. 105

5-3  نتایج حاصل از فرضیات… 106

5-4-  نتیجه گیری.. 108

فرضیه اصلی.. 108

فرضیات فرعی.. 108

5-5-  محدودیت های پژوهش… 108

5-6-  پیشنهادها 109

منابع م ماخذ: 111

 

فصل اول:

کلیات تحقیق

موضوعات: بدون موضوع
[جمعه 1398-07-12] [ 07:45:00 ب.ظ ]