1-2اهداف پژوهش،هدفهای تحقیق:………………………………………………………………………. 4 1-3سوالات پژوهش:…………………………………………………………………………………………. 4 1-4فرضیه پژوهش:…………………………………………………………………………………………… 4 1-5روش تحقیق:………………………………………………………………………………………………. 4 1-6روش تجزیه تحلیل اطلاعات:………………………………………………………………………… 5 فصل دوم……………………………………………………………………………………………………………. 6 پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………….. 6 2-1 نیم نگاهی تاریخی………………………………………………………………………………………. 7 2-2 دوریشه تاریخی مینیمالیسم…………………………………………………………………………. 18 فصل سوم…………………………………………………………………………………………………………. 23 چارچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………………………… 23 3-1 تعریف رسانه:………………………………………………………………………………………….. 24 2-2تعریف چند رسانه ای:………………………………………………………………………………. 24 3-2 رسانه های جدید:……………………………………………………………………………………… 25 3-2-1 انواع رسانه های ارتباطی:………………………………………………………………………. 25 3-2-2 خصوصیات رسانه های ارتباطی:……………………………………………………………… 26 3-2-3 خصوصیات رسانه ی ارتباطی………………………………………………………………… 27 3-3 قرن بیستم……………………………………………………………………………………………….. 29 3-3-1 دوران پست مدرن:………………………………………………………………………………. 29 3-3-2 ویژگی های و شاخصه های هنر دوران پست مدرن……………………………………… 35 فصل چهارم………………………………………………………………………………………………………. 44 تحلیل یافته ها……………………………………………………………………………………………………. 44 4-1 هنر مفهومی……………………………………………………………………………………………… 45 4-2-1دستور العملها ، اجرا ها و مستند سازی ها………………………………………………….. 56 4-2-2هنر مفهومی در گذشته و حال…………………………………………………………………. 64 4-3 هنر چیدمان……………………………………………………………………………………………… 66 4-3-1پیشینه تاریخی هنر چیدمان……………………………………………………………………… 67 5-3-2ویدئو اینستالیشن………………………………………………………………………………….. 72 4-3-3هنر زمینی و خاکی……………………………………………………………………………….. 76 4-4 هنربدن……………………………………………………………………………………………………. 82 4-5 هنر اجرا………………………………………………………………………………………………….. 89 4-5-1ویژگی های پرفورمنس آرت…………………………………………………………………… 91 4-5-2 شکل گیری هنر اجرا……………………………………………………………………………. 93 4-5-3 نیم‌نگاه تاریخی به عرصه های هنر اجرا:…………………………………………………… 103 4-5-3-1فتوریسم و هنر اجرا……………………………………………………………………… 103 4-5-3-2 کانستراکتیویسم (ساختارگرایی) و هنر اجرا……………………………………………. 107 4-5-3-3دادائیسم و هنر اجرا……………………………………………………………………… 109 4-5-3 -4سورئالیسم و هنر اجرا………………………………………………………………….. 113 4-5-3-5هنر اجرا در تجربه‌های مدرسه باهاس……………………………………………….. 117 4-5-3-6 هنر اجرا در سال‌های پس از جنگ……………………………………………………… 124 4-5-3-7 هنر پرفورمنس یا تولید رسانه‌ای از سال 1965 تا 2000………………………… 127 4-5-4تندیس های زنده یا مجسمه های اجتماعی………………………………………………… 128 4-5-5 دستورالعمل‌ها و پرسش‌ها……………………………………………………………………. 130 4-5-6بدن هنرمند در اجرا…………………………………………………………………………….. 131 4-6 ویدئو آرت……………………………………………………………………………………………. 137 4-6-1 ظهور ویدئو……………………………………………………………………………………… 141 4-6-2 فن‌آوری وتصویر………………………………………………………………………………. 148 4-6-3 هنر ویدئویی بعد از 1970……………………………………………………………………. 152 4-6-4 هنر ویدئو آرت تا دهه ۸۰……………………………………………………………………. 157 4-6-5 هنر ویدئوآرت در دهه‌ی ۱۹۹۰……………………………………………………………… 164 4-6-6 ویدئوی مفهومی………………………………………………………………………………… 168 4-6-7 کدهای زمانی……………………………………………………………………………………. 174 4-6-8 روایت شخصی…………………………………………………………………………………. 178 4-6-9 در میانه‌ی قالب مستند و دیدگاه‌های جهانی……………………………………………… 182 4-7 عکاسی دوران معاصر (رسانه عکاسی)……………………………………………………….. 186 4-8هنر دیجیتال…………………………………………………………………………………………….. 205 4-9 هنر کامپیوتر…………………………………………………………………………………………… 209 4-10فیلم برداری دیجیتال……………………………………………………………………………….. 214 فصل پنجم………………………………………………………………………………………………………. 217 نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………. 217 محدودیت ها………………………………………………………………………………………………… 219 تصاویر……………………………………………………………………………………………………………. 221 منابع و مأخذ……………………………………………………………………………………………………. 243 چکیده

موضوعات: بدون موضوع
[پنجشنبه 1398-06-28] [ 06:07:00 ق.ظ ]