دانلود پایان نامه ارشد: بررسی تاثیر شبکههای ارتباطی محیط کاری آنلاین و آفلاین بر عملکرد شغلی کارکنان | ... | |
آفلاین، روابط مستقیم و غیرمستقیم بر عملکرد شغلی موثر هستند و نتایج آزمون مدل با متغیرهای کنترل و روابط اصلی نشان داد که، روابط مستقیم آفلاین، روابط غیرمستقیم آفلاین و روابط مستقیم آنلاین پیشبینیکننده عملکرد شغلی میباشند، اما ارتباط میان روابط غیرمستقیم آنلاین و عملکرد شغلی چشمگیر نیست. نتایج آزمون فریدمن نیز نشان داد که انگیزه پیشرفت مهمترین و موثرترین عامل در روابط و عملکرد شغلی کارکنان است. واژگان کلیدی: شبکههای آنلاین، شبکههای آفلاین، شبکههای ارتباطی، شبکههای اجتماعی، تکامل، عملکرد شغلی
فصل اول- کلیات پژوهش… 1 1-1 مقدمه. 1 1-2 بیان موضوع. 2 1-3 اهمیت موضوع. 4 1-4 مروری بر ادبیات پژوهش… 8 1-4-1 توانمندسازی شغلی کارکنان. 8 1-4-2 عملکرد شغلی.. 9 1-4-3 ارتباطات.. 10 1-4-4 روابط آفلاین (رو در رو) 11 1-4-5 روابط آنلاین.. 11 1-4-6 شبکههای ارتباطی.. 12 1-4-7 شبکه اجتماعی.. 12 1-5 ا هداف پژوهش… 14 1-6 سوالات پژوهش… 14 1-7 فرضیات پژوهش… 15 1-8 روش پژوهش… 16 1-9 مفاهیم و واژگان کلیدی.. 16 1-9-1 شبکه ارتباطی.. 16 1-9-2 شبكه روابط آفلاین.. 16 1-9-3 شبکه روابط آنلاین.. 17 1-9-4 ارتباط مستقیم آفلاین.. 17 1-9-5 ارتباط غیر مستقیم آفلاین.. 18 1-9-6 ارتباط مستقیم آنلاین.. 18 1-9-7 ارتباط غیر مستقیم آنلاین.. 18 1-9-8 شبکه اجتماعی.. 18 1-9-9 تکامل ( رابطه مکمل) 19 1-9-10 عملکرد شغلی (متغیر وابسته) 19 1-10 قلمرو پژوهش… 20 1-11 ساختار پژوهش… 20 1-12 جمع بندی.. 22 فصل دوم – ادبیات پژوهش… 23 2-1 مقدمه. 23 2-2 عملکرد: مفاهیم و ابعاد. 24 2-3 عملکرد شغلی.. 25 2-4 عوامل موثر بر عملکرد شغلی.. 27 2-4-1 عوامل شخصیتی.. 28 2-4-2 عوامل سازمانی.. 34 2-5 ارتباطات.. 39 2-5-1 روابط آفلاین.. 40 2-5-2 روابط آنلاین.. 42 2-5-3 رابطه مکمل ارتباطات آنلاین و آفلاین.. 43 2-5-4 عوامل موثر بر قدرت ارتباطات در دستیابی به منابع. 45 6-2 شبکه اجتماعی.. 52 2-6-1 سایتهای شبکههای اجتماعی و تعامل در فضای آنلاین.. 56 2-7 فرهنگ.. 65 2-7-1 فرهنگ سازمانی.. 66 2-7-2 فرهنگ و اثر بخشی سازمانی.. 67 2-8 پیشینه پژوهش… 67 2-8-1 پیشینه پژوهش در داخل کشور 67 2-8-2 پیشینه پژوهش در خارج از کشور 72 2-9 جمع بندی.. 83 فصل سوم- روش پژوهش… 85 3-1 مقدمه. 85 3-2 نوع و روش پژوهش… 85 3-3 روششناسی پژوهش… 86 3-4 شناسایی متغیرها و توسعه مدل. 88 3-4-1 توسعه مدل. 88 3-5 توسعه فرضیهها 89 3-6 ابزار پژوهش… 98 3-7 سازمان و جامعه آماری.. 101 3-8 نمونه آماری.. 102 3-9 روش جمع آوری داده 102 3-10 روایی (اعتبار) و پایایی (قابلیت اعتماد) ابزار گردآوری داده 103 3-11 روش تجزیه و تحلیل دادهها 103 3-12 ابزار نرمافزاری پژوهش… 103 3-13 جمع بندی.. 105 فصل چهارم- تجزیه و تحلیل آماری.. 106 4-1 مقدمه. 106 4-2 تحلیل آماری.. 106 4-2-1 روایی ابزار پژوهش… 106 4-2-2 پایایی (قابلیت اطمینان) 108 4-3 آمار توصیفی.. 109 4-3-1 بررسی توصیفی ویژگیهای جمعیت شناختی.. 109 4-4 آزمون همبستگی پیرسون. 113 4-5 رگرسیون. 115 4-6 مقایسه نتایج با مقاله مرجع.. 118 4-7 روایی ) اعتبار) پرسشنامه فرهنگ.. 120 4-8 پایایی (قابلیت اطمینان) 122 4-9 آمار توصیفی.. 123 4-9-1 بررسی توصیفی ویژگیهای جمعیت شناختی.. 124 4-10 آزمون نرمال بودن توزیع. 126 4-11 آزمون فریدمن.. 127 فصل پنجم- بحث و نتیجهگیری.. 130 5-1 مقدمه. 130 2-5 خلاصه پژوهش… 130 5-3 بررسی فرضیات پژوهش… 133 5-4 بررسی سوالات پژوهش و پاسخ به آنها 136 5-5 نتایج پژوهش… 137 5-6 پیشنهاد به سازمانها 139 5-7 محدودیتهای پژوهش… 140 5-8 پیشنهاد برای تحقیقات آتی.. 141 5-9 محدودیتها و مشکلات پژوهشگر. 143 فهرست منابع فارسی.. 144 فهرست منابع انگلیسی.. 149 پیوستها 169 فهرست جداول جدول 2‑1 عوامل موثر بر عملکرد شغلی.. 38 جدول 2-2 مکانیزمهای دستیابی به منابع. 52 جدول 2-3 پژوهشهای انجام شده در داخل کشور 71 جدول 2-4 پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور 77 جدول 2-5 تحقیقات اولیه شبکه اجتماعی و عملکرد فردی.. 79 جدول 3-1 جزئیات پرسشنامه ارتباطات و عملکرد شغلی.. 100 جدول 3-2 جزئیات پرسشنامه عوامل فرهنگی.. 101 جدول 4-1 شاخص KMO و آزمون بارتلت.. 107 جدول 4-2 تحلیل عاملی.. 107 جدول 4-3 خلاصه پردازش.. 108 جدول 4-4 روایی ابزار پژوهش… 108 جدول 4-5 روایی مولفههای اصلی پژوهش… 108 جدول 4-6 آمار توصیفی.. 109 جدول 4-7 توزیع کارکنان برحسب جنسیت.. 110 جدول 4-8 توزیع کارکنان برحسب مقام. 110 جدول 4-9 توزیع کارکنان برحسب سابقه کاری.. 111 جدول 4-10 توزیع کارکنان برحسب تجربه کامپیوتری.. 112 جدول4-11 همبستگی متغیرهای پژوهش… 114 جدول 4-12 خلاصه آزمون مدل. 115 جدول 4-13 ضرایب رگرسیون برای پیش بینی عملکرد شغلی با توجه به مدلهای پژوهش… 115 جدول 4-14 خلاصه آزمون مدل. 116 جدول 4-15 ضرایب رگرسیون برای پیش بینی عملکرد شغلی با توجه به مدلهای پژوهش… 116 جدول 4-16 مقایسه نتایج با مقاله مرجع. 119 جدول 4-17 شاخص KMO و آزمون بارتلت.. 120 جدول 4-18 تحلیل عاملی.. 120 جدول 4-19 نتایج پردازش دادهها 122 جدول 4-20 روایی ابزار پژوهش… 122 جدول 4-21 روایی مولفههای اصلی پژوهش… 122 جدول 4-22 آمار توصیفی متغیرهای پژوهش… 123 جدول 4-23 توزیع کارکنان برحسب جنسیت.. 124 جدول 4-24 توزیع کارکنان برحسب رشته تحصیلی.. 125 جدول 4-25 آزمون نرمال بودن توزیع. 126 جدول 4-26 آزمون فریدمن.. 127 جدول 4-27 میانگین رتبه عوامل. 128 جدول 4-28 رتبه بندی عوامل بر اساس اولویت 129 فهرست شکلها شکل 1-1 ساختار پژوهش… 21 شکل 2-1 مجازی سازی شبکه ارتباطی محیط کاری.. 41 شکل 3-1 روششناسی پژوهش… 87 شکل 3-2 مدل مفهومی پژوهش… 89 فهرست نمودارها
نمودار 4-1 توزیع کارکنان بر حسب جنسیت.. 110 نمودار 4-2 توزیع کارکنان بر حسب مقام. 111 نمودار 4-3 توزیع کارکنان بر حسب سابقه کاری.. 112 نمودار 4-4 توزیع کارکنان بر حسب تجربه کامپیوتری.. 113 نمودار 4-4 توزیع کارکنان را بر حسب جنسیت.. 124 نمودار 4-5 توزیع کارکنان را بر حسب رشته تحصیلی.. 125
[جمعه 1398-07-12] [ 02:13:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|