و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت 
عنوان :
بررسی سبک های تصمیم گیری در سازمان های دولتی
مطالعه موردی استانداری استان کردستان 
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
مقدمه :
تغییر و تحولات محیطی موجب شده تا سازمان ها به مدیران خود به عنوان یکی از عوامل مهم در جهت فائق آمدن بر تحولات تقاضا ها و چالش های محیطی نگاه کنند . در چنین شرایطی مدیران نیازمند مهارتها و توانمندی های بی شماری می باشند .
مدیریت علم عمل سازمان بوده فعالیت های مختلفی را به منظور اداره صحیح سازمان و جامعه انجام می دهد فعالیت هایی مانند طرح ریزی سازماندهی هدایت کنترل و هماهنگی ثبت و گزارش امور و بودجه بندی و اعتبارات . جوهر تمام فعالیت های مدیریت ، تصمیم گیری است که از اجزای جدایی ناپذیر مدیریت به شمار

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

می آید و در هر وظیفه مدیریت به نحوه جلوه گر است .
تصیم گیری برای استفاده کارا از نیرو و منابع یک سازمان برای مدیران امری ضروری است به گفته کونتز وجود طرح ، برنامه ، سیاست و خط مشی منوط به وجود تصمیم گیری است .
این پژوهش در استانداری استان کردستان که شامل معاونت ها ادارا ت کل ، فرمانداری ها ، دفاتر ، بخشداری ها ، و … می باشد انجام می گیرد جامعه آماری کلیه مدیران ، معاونین فرمانداران ، بخشداران و کارکنان استانداری ها و فرمانداری ها ، بخشداری ها و .. می باشد هدف آن یافتن سبک غالب تصمیم گیری و یافتن میزان استفاده از سبک عقلانی ، تفاوت بین ادراک کارکنان و مدیران از سبک غالب مورد استفاده مدیر و همچنین تاثیرات عواملی چون عوامل جمعیت شناختی عوامل سازمانی بر سبک های تصمیم گیری می باشد .
تعداد صفحه :303
قیمت : شش هزار تومان

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-07-21] [ 05:53:00 ب.ظ ]