رابطهی بین ارتباطات دیجیتال و سنتی | ... | |
پایان نامه رفتار بازاریابی ویروسی:/ارتباطات دیجیتال و سنتی شناخت رابطهی بین تکنیکهای جدید ارتباطات دیجیتال و ارتباطات سنتی ضروری است تا فرصتهای جدید از دست نروند و تبلیغات به یک شیوهی همگرا قابل برنامهریزی باشند. همانطور که«جنکینسون و ساین»(2001) بیان میکنند: انواع مفاهیم و اصطلاحات هم از طرف آکادمیکها و هم از طرف شاغلین و حرفهایها مورد استفاده قرار میگیرند. بهعنوان مثال، یکی از تحقیقات درخصوص برنامهریزی رسانهای نشان داد که بعضی از افراد به عنوان شیوههای توزیع ارتباطات به رسانه و بعضی به کانالها رجوع میکنند. و به همین صورت، بعضی به ابزارها و بقیه به کانالها و شیوهها به عنوان تکنیکهایی رجوع میکنند که رسانه بوسیلهی آن قابل بهکارگیری است(چفی و اسمیت، 2008). برای نشان دادن رابطه بین سطوح مختلف ارتباطات بازاریابی به جدول 1.2 رجوع کنید که براساس مفهوم شناسی معرفی شده توسط«جنکیسون و ساین[1]» در سال 2001 است و بهطور فزایندهای توسط شاغلین و دانشگاهیان مورد استفاده قرار گرفته است.
جدول 1.2 مفاهیم اصلی ارتباطات بازاریابی حامل پیام یا شیوه انتقال. میتوان از آن به عنوان نقطه تماس با مشتری یاد کرد. به لحاظ سنتی به این تکنیکها و روشها، ابزارهای ترفیع یا عناصر مختلف آمیخته ارتباطا میگویند.
همهی آنها به صورت آنلاین نیز مورد استفاده قرار میگیرند.
[یکشنبه 1398-07-21] [ 02:32:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|