دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی: رابطه طرد-پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی در شهرستان فولاد شهر | ... | |
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب: فهرست جدولها………………………………………………………………………………………………………………………………….V فهرست نمودارها……………………………………………………………………………………………………………………………….VII فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….2 بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………………………………………….3 اهمیت و ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..7 هدف کلی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….10 اهداف جزیی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………..10 فرضیههای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………10 تعریفهای مفهومی و عملیاتی متغیرها…………………………………………………………………………………………………..11 فصل دوم: پیشینهی پژوهش تعریف پرخاشگری……………………………………………………………………………………………………………………………..15 انواع پرخاشگری…………………………………………………………………………………………………………………………………17 پرخاشگری پیدا و پنهان……………………………………………………………………………………………………………………….18 پرخاشگری پیش کنشی و واکنشی…………………………………………………………………………………………………………18 پرخاشگری ابزاری و خصمانه ……………………………………………………………………………………………………………..19 پرخاشگری عاطفی وتجاوزگرانه…………………………………………………………………………………………………………..19 پرخاشگری دفاعی و مجرمانه………………………………………………………………………………………………………………20 دیدگاه های نظری در مورد پرخاشگری……………………………………………………………………………………………..20 دیدگاه روانکاوی…………………………………………………………………………………………………………………………….20 دیدگاه یادگیری………………………………………………………………………………………………………………………………21 دیدگاه عقلانی-هیجانی……………………………………………………………………………………………………………………23 دیدگاه جامعه شناسی………………………………………………………………………………………………………………………22 دیدگاه ذاتی و غریزی……………………………………………………………………………………………………………………..23 دیدگاه موقعیتی………………………………………………………………………………………………………………………………23 دیدگاه انگیزشی …………………………………………………………………………………………………………………………….25 راه های کنترل پرخاشگری……………………………………………………………………………………………………………….28 مؤلفه های مزاج…………………………………………………………………………………………………………………………….33 سطح فعالیت…………………………………………………………………………………………………………………………………34 قابلیت پیش بینی……………………………………………………………………………………………………………………………34 نزدیک شدن یاکناره گیری ااز محرک جدید………………………………………………………………………………………35 سازش پذیری………………………………………………………………………………………………………………………………..36 شدت بیان خلق…………………………………………………………………………………………………………………………….37 ثبات فراخنای توجه ………………………………………………………………………………………………………………………38 حواسپرتی ………………………………………………………………………………………………………………………………….39 آستانه حسی………………………………………………………………………………………………………………………………….40 پدر و مادر شدن……… ……………………………………………………………………………………………………………………41 تعامل مادر-فرزند……………………………………………………………………………………………………………………………42 تعامل پدر-فرزند…………………………………………………………………………………………………………………………….45 طرد-پذیرش والدین………………………………………………………………………………………………………………………..48 رویکردهای نظری به تعامل والد-فرزند……………………………………………………………………………………………52 نظریه روان تحلیل گری……………………………………………………………………………………………………………………52 نظریه زیستی…………………………………………………………………………………………………………………………………..53 نظریه رفتارگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………….53 نظریه یادگیری اجتماعی…………………………………………………………………………………………………………………..54 نظریهی انسان گرایی……………………………………………………………………………………………………………………….55 نظریه تعامل گرایی نمادین……………………………………………………………………………………………………………….56 نظریه منظومه ای…………………………………………………………………………………………………………………………….57 نظریه طرد-پذیر.ش والدین………………………………………………………………………………………………………………58 نظریه دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………….59 کیفیت دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………..62 دلبستگی در دوران کودکی………………………………………………………………………………………………………………63 شیوه های فرزندپروری…………………………………………………………………………………………………………………..65 بازنگری پژوهشهای خارجی انجام شده در رابطه با متغیرها………………………………………………………………69 بازنگری پژوهشهای داخلی انجام شده در رابطه با متغیرها………………………………………………………………..86 فصل سوم: روش پژوهش جامعهی آماری و روش نمونهگیری………………………………………………………………………………………………….89 ابزارهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………91 طرد- پذیرش والدین……………………………………………………………………………………………………………………..93 مزاج کودکی میانه………………………………………………………………………………………………………………………..101 پرخاشگری باس و وارن……………………………………………………………………………………………………………….104 روش اجرای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………..107 روش های آماری تجزیه تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………….108 فصل چهارم: یافتههای پژوهش مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………110 یافته های توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………..110 یافتههای مربوط به فرضیههای پژوهش…………………………………………………………………………………………. 115 فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری تبیین یافتههای مربوط به فرضیههای پژوهش………………………………………………………………………………….128 محدودیتهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………..133 پیشنهادهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………..134 پیشنهادهای نظری……………………………………………………………………………………………………………………..134 پیشنهادهای کاربردی………………………………………………………………………………………………………………….135 منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………..137 انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………………..141 فهرست جداول جدول1-3. توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب دبستانهای انتخاب شده……………………………………………………90 جدول 2 – 3 چهار گروه بدست آمده از ترکیب دو عامل طرد و پذیرش والدین بر اساس پرسشنامه طرد و پذیرش والدین…………………………………………………………………………………………………………………………………….92 جدول 3-3. ضرایب آلفای کرونباخ و تنصیف مقیاس طرد–پذیرش والدین ویژه کودکان (فرم پدر)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..93 جدول 4-3. شاخصهای برازندگی مربوط به تحلیل عامل تأییدی پرسشنامه طرد – پذیرش والدین ویژه کودکان (فرم پدر)……………………………………………………………………………………………………………………………………………94 جدول5-3. ضرایب آلفای کرونباخ و تنصیف مقیاس طرد–پذیرش والدین ویژه کودکان ( فرم مادر) ……………98 جدول 6-3. شاخصهای برازندگی مربوط به تحلیل عامل تأییدی پرسشنامه طرد – پذیرش والدین ویژه کودکان (فرم مادر)…………………………………………………………………………………………………………………………………………..99 جدول 7-3.ضرایب پایایی خرده مقیاس های پرسشنامهی مزاج کودکی میانه…………………………………………….103 جدول8-3 ضرایب روایی خرده مقیاس های پرسشنامهی مزاج کودکی میانه……………………………………………..104 جدول -3. ضرایب پایایی خرده مقیاس های پرسشنامهی پرخاشگری باس و وارن در پژوهش حاضر……….106 جدول10-3ضرایب روایی خرده مقیاس های پرسشنامهی پرخاشگری با نمره کل مقیاس…………………………107 جدول -4. شاخصهای توصیفی نمره کل طرد- پذیرش پدر و نمره کل طرد- پذیرش مادر……………………….110 .جدول2-4. شاخصهای توصیفی نمره کل رفتار پرخاشگرانه و ابعاد آن…………………………………………………..111 جدول3-4. شاخصهای توصیفی نمره کل خلق و خوی کودک و مولفه های آن……………………………………….112 جدول -4. همبستگی نمره کل متغیر طرد – پذیرش پدر و طرد – پذیرش مادر با نمره کل پرخاشگری……..113 جدول5-4. همبستگی مولفه های خلق و خوی کودک با نمره کل پرخاشگری…………………………………………113 جدول6-4. همبستگی مولفه های خلق و خوی کودک با ابعاد پرخاشگری………………………………………………..114 .جدول 7-4. تحلیل رگرسیون چندگانه به روش ورود روی متغیرهای طرد- پذیرش پدر، طرد- پذیرش مادر و مولفه های خلق و خوی کودک به عنوان پیشبینهای رفتار پرخاشگرانه…………………………………………………..116 جدول8-4. تحلیل رگرسیون چندگانه به روش ورود روی متغیرهای طرد – پذیرش پدر، طرد – پذیرش مادر و مولفه های خلق و خوی کودک به عنوان پیشبینهای پرخاشگری کلامی…………………………………………118 جدول 9-4. تحلیل رگرسیون چندگانه به روش ورود روی متغیرهای طرد- پذیرش پدر، طرد- پذیرش مادر و مولفه های خلق و خوی کودک به عنوان پیشبینهای پرخاشگری جسمی………………………………………………..119 جدول 10-4. تحلیل رگرسیون چندگانه به روش ورود روی متغیرهای طرد-پذیرش پدر، طرد-پذیرش مادر و مولفه های خلق و خوی کودک به عنوان پیشبینهای خشم…………………………………………………………………..121 جدول 11-4. تحلیل رگرسیون چندگانه به روش ورود روی متغیرهای طرد- پذیرش پدر، طرد- پذیرش مادر و مولفه های خلق و خوی کودک به عنوان پیشبینهای خصومت……………………………………………………122 جدول 12- 4.تحلیل رگرسیون چندگانه به روش ورود روی متغیرهای طرد-پذیرش پدر، طرد- پذیرش مادر و مؤلفه های خلق و خوی دانش آموزان به عنوان پیشبینهای پرخاشگری غیرمستقیم…………………………………124 جدول 13-4. تحلیل رگرسیون چندگانه به روش ورود روی متغیرهای طرد-پذیرش پدر، طرد-پذیرش مادر به عنوان پیشبینهای نمره کل پرخاشگری در دانش آموزان با حواسپرتی بالا………………………………………………..125 جدول 14-4.تحلیل رگرسیون چندگانه به روش ورود روی متغیرهای طرد-پذیرش پدر، طرد- پذیرش مادر به عنوان پیشبینهای نمره کل پرخاشگری در دانش آموزان با حواسپرتی پایین…………………………………………….126 فهرست نمودارها نمودار 1-3. بارهای عاملی مادههای مربوط به پرسشنامه طرد – پذیرش والدین ویژه کودکان ( فرم پدر)………..96
[جمعه 1398-07-12] [ 07:40:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|