دانلود پایان نامه:نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش (مورد مطالعه: فروشگاه های پوشاک خرده فروش شهر رشت) | ... | |
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب چکیده. د فصل اول: کلیات تحقیق.. 1 1-1- مقدمه. 2 1-2- بیان مسئله. 3 1-3- اهمیت تحقیق.. 5 1-4- اهداف تحقیق.. 6 1-5- چارچوب تحقیق.. 6 1-6- فرضیه های تحقیق.. 7 1-7- تعریف مفهومی و عملیاتی تحقیق.. 7 1-8- قلمرو تحقیق.. 9 فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق.. 10 2-1- مقدمه. 11 2-1- بخش اول: شخصیت نام تجاری.. 12 2-1-1 مفروضات بنیادین در زمینه شخصیت نام تجاری.. 12 2-1-2- بنیانهای نظری سازندهی مفهوم شخصیت نام تجاری.. 14 2-1-2-1- مفهوم شخصیت.. 14 2-1-2-2- مفهوم خویشتن مصرفکننده 16 2-1-2-3- مفهوم تجانس نام تجاری- خویشتن مصرفکننده 18 2-1-3- تعاریف شخصیت نام تجاری.. 19 2-1-4 چارچوب شخصیت برند. 23 2-1-5- اعمال شخصیت برند بر خرده فروشان. 25 2-1-6- کاربردهای مدیریتی مفهوم شخصیت نام تجاری.. 27 2-3) بخش دوم: کیفیت ادراک شده. 30 2-3-1- انتظارات مشتری.. 31 2-3-2) ادراکات مشتری.. 35 2-3-2-1- عوامل موثر بر ادراک مشتریان از خدمت.. 37 2-3-2-2- الگوهای ارائه شده در زمینه اندازه گیری ادراک از کیفیت خدمات.. 40 2-4 بخش سوم: تمایل به خرید مجدد. 50 2-4-1 مشخصه های مؤثر بر رفتار مصرف كننده 54 2-4-2 انواع رفتار در تصمیم گیری خرید. 64 2-4-3 فرآیند تصمیم گیری خریدار. 66 2-5- بخش چهارم: وفاداری.. 70 2-5-1 تعاریف وفاداری.. 70 2-5-2- رویکردهای وفاداری.. 70 2-5-3- حالت های مختلف وفاداری.. 72 2-5-4- مدل های وفاداری.. 73 2-6- پیشینه تحقیق.. 79 2-7- نتیجهگیری.. 81 فصل سوم: روش تحقیق.. 83 3-1- مقدمه. 84 3-2- روش تحقیق.. 84 3-3- جامعه آماری، تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 85 3-3-1- جامعه آماری.. 85 3-3-2- نمونه و روش نمونه گیری.. 86 3-4- روش و ابزار گردآوری اطلاعات.. 86 3-5- پایایی متغیرهای پرسشنامه. 87 3-6- روایی پرسشنامه. 88 3-7- روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 88
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها. 89 4-1- مقدمه. 90 4-2- آمار توصیفی.. 90 4-2-1- تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی مشتریان. 91 4-2-2- تحلیل توصیفی متغیرهای تحقیق. 95 4-3- بررسی فرضیه های تحقیق.. 99 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات… 106 5-1- مقدمه. 107 5-2- یافته های پژوهش… 107 5-2-1- نتایج به دست آمده از آمار توصیفی.. 107 5-2-2- نتایج فرضیه های تحقیق. 108 5-3- بحث و نتیجه گیری.. 109 5-3- پیشنهادات کاربردی.. 111 5-4- محدودیت های تحقیق.. 112 5-5- پیشنهادات کاربردی تحقیق.. 112 منابع.. 113
فهرست اشکال شکل 1-1: مدل نظری تحقیقق…………………………………………………………………………………………………….. 7 شکل 2-1: ساختار شخصیت نام تجاری.. 14 شکل 2-2 : ساختار خویشتن مصرفکننده. 18 شکل 2-3: چارچوب شخصیت برند. 24 شکل 2-4: فاکتور های موثر بر ادراک مشتری از خدمات… 37 شکل2-5: الگوی رفتار مصرف کننده. 50 شکل 2-6: مدل رفتار مصرف کننده و متغیر های تاثیر گذار بر آن. 52 شکل 2-7: معیار گرایش خریدار. 54 شکل 2-8: عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده. 54 شکل 2-9: مراحل تصمیم به خرید. 67 شکل 2-10: چهار حالت وفاداری.. 72 شکل 2-11: مدل وفاداری برلی اسنشین.. 74 شکل 2-12: مدل وفاداری اندرسون و لیندستاد. 75 شکل 2-13: مدل وفاداری کاندامپولی و هوی.. 76
فهرست جداول جدول 2-1 خصوصیات ابعاد شخصیتی در الگوی 5 ویژگی بزرگ …………………………………………………… 16 جدول 2-2 : نمونهای از پژوهشهای انجام گرفته در زمینه برند با بهره گرفتن از مقیاس «آکر» ………………………… 21 جدول 2-3 : جدول کولچ و تاکنچی مربوط به عوامل ادراک کیفیت …………………………………………………. 36 جدول 2-4) ساختارهای مفروض الگوی گسترده که بر شکاف های کیفیت خدمات تاثیر گذارند ………………. 47 جدول 3-1) توزیع سوالات پرسشنامه ………………………………………………………………………………………. 87 جدول 3-2) آلفای کرونباخ متغیرهای پرسشنامه ………………………………………………………………………………. 87 جدول 4-1: جنسیت مشتری ……………………………………………………………………………………………………….. 91 جدول 4-2: سن مشتری ………………………………………………………………………………………………………….. 92 جدول 4-3: تحصیلات مشتریان ………………………………………………………………………………………………….. 93 جدول 4-4: میزان در آمد ……………………………………………………………………………………………………………. 94 جدول 4-5: آمار توصیفی متغیر وفاداری ……………………………………………………………………………………… 95 جدول 4-6: آمار توصیفی متغیر کیفیت ادراک شده ……………………………………………………………………… 96 جدول 4-7: آمار توصیفی متغیر تمایل به خرید ……………………………………………………………………………….. 97 جدول 4-8: اطلاعات توصیفی متغیر شخصیت خرده فروش و ابعاد آن ……………………………………………. 98 جدول 4-9: تحلیل واریانس فرضیه1 ………………………………………………………………………………………….. 99 جدول 4-10: ضرایب تاثیر شخصیت خرده فروش بر کیفیت ادراک شده ………………………………………….. 99 جدول 4-11: آماره های برازش مدل …………………………………………………………………………………………….. 99 جدول 4-12: تحلیل واریانس فرضیه2 …………………………………………………………………………………… 100 جدول 4-13: ضرایب تاثیر شخصیت خرده فروش بر وفاداری ……………………………………………………….. 101 جدول 4-14: آماره های برازش مدل ………………………………………………………………………………………… 101 جدول 4-15: تحلیل واریانس فرضیه 3 ………………………………………………………………………………….. 101 جدول 4-16: ضرایب تاثیر شخصیت خرده فروش بر تمایل به خرید مصرف کننده ………………………………. 102 جدول 4-17: آماره های برازش مدل ………………………………………………………………………………………. 102 جدول 4-18: تحلیل واریانس فرضیه4 ……………………………………………………………………………………. 102 جدول 4-19: ضرایب تاثیر کیفیت ادراک شده از خرده فروش بر وفاداری مشتری ……………………………. 102 جدول 4-20: آماره های برازش مدل …………………………………………………………………………………….. 103 جدول 4-21: تحلیل واریانس فرضیه 5 ……………………………………………………………………………………. 103 جدول 4-22: ضرایب تاثیر تمایل به خرید مصرف بر وفاداری مشتری ………………………………………………… 103 جدول 4-23: آماره های برازش مدل ………………………………………………………………………………………. 103 جدول 4-24: تحلیل واریانس فرضیه 6 ………………………………………………………………………………….. 104 جدول 4-25: ضرایب تاثیر کیفیت ادراک شده از خرده فروش بر تمایل به خرید مصرف کننده ……………. 104 جدول 4-26: آماره های برازش مدل ………………………………………………………………………………………… 104 جدول 5-1: نتایج فرضیه های تحقیق ……………………………………………………………………………………….. 108
چکیده
[جمعه 1398-07-12] [ 06:52:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|