دانلود پایان نامه ارشد : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران) | ... | |
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..1 فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………..3 1-4-1 هدف اصلی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………5 2-4-1 اهداف فرعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..5 5-1 سوالات تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………….6 1-5-1 سوال اصلی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….6 2-5-1 سوالات فرعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………6 6-1 تبیین فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….6 7-1 معرفی مدل مورد استناد در این تحقیق…………………………………………………………………………………………..6 1-7-1 معرفی اجزای مدل………………………………………………………………………………………………………………….6 2-7-1 تعریف نظری و عملیاتی متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………….7 1-2-7-1 وفاداری مشتری ………………………………………………………………………………………………………………..7 2-2-7-1 رضایت مشتری …………………………………………………………………………………………………………………8 3-2-7-1 کیفیت خدمات …………………………………………………………………………………………………………………8 4-2-7-1 قیمت (تعرفه) …………………………………………………………………………………………………………………..9 5-2-7-1 خدمات / توجه به مشتری ……………………………………………………………………………………………….11 6-2-7-1 تصویر ذهنی از شرکت ……………………………………………………………………………………………………11 8-1 ابزار و روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………12 9-1 قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………13 1-9-1 قلمرو زمانی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………13 2-9-1 قلمرو مکانی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..13 3-9-1 قلمرو موضوعی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………13 فصل دوم : ادبیات تحقیق، پیشینه تحقیق 1-2 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………….15 2-2 ادبیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….15 1-2-2 بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………………………….16 2-2-2 استراتژی های بازاریابی برای سازمان های خدماتی…………………………………………………………………..16 3-2-2 کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………………….17 1-3-2-2 مفهوم کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………17 2-3-2-2 ابعادکیفیت در حوزه خدمات…………………………………………………………………………………………….18 4-2-2 رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………………20 1-4-2-2 تعریف رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………….21 3-2 ادبیات وفاداری………………………………………………………………………………………………………………………..22 1-3-2 تاریخچه وفاداری…………………………………………………………………………………………………………………22 2-3-2 تعریف وفاداری……………………………………………………………………………………………………………………23 3-3-2 انواع وفاداری………………………………………………………………………………………………………………………25 4-3-2 تفاوت وفاداری مشتری و نگه داشتن مشتری ………………………………………………………………………….26 1-4-3-2 مفهوم مشتری………………………………………………………………………………………………………………….27 2-4-3-2 انواع مشتری……………………………………………………………………………………………………………………27 3-4-3-2 نیازها و انتظارات مشتری………………………………………………………………………………………………….27 5-3-2 رضایت مشتری و رابطه آن با وفاداری مشتری…………………………………………………………………………28 4-2 تاریخچه تلفن همراه…………………………………………………………………………………………………………………31 1-4-2 تاریخچه تلفن همراه در جهان……………………………………………………………………………………………….32 2-4-2 نسل های مختلف تلفن همراه ……………………………………………………………………………………………….34 1-2-4-2 نسل اول تلفن همراه ……………………………………………………………………………………………………….34 2-2-4-2 نسل دوم تلفن همراه ……………………………………………………………………………………………………….34 3-2-4-2 نسل دونیم تلفن همراه……………………………………………………………………………………………………..34 4-2-4-2 نسل سوم تلفن همراه ………………………………………………………………………………………………………35 5-2-4-2 نسل چهارم تلفن همراه ……………………………………………………………………………………………………36 3-4-2 تاریخچه تلفن همراه در ایران……………………………………………………………………………………………….36 1-3-4-2 خصوصی سازی در شرکت مخابرات ……………………………………………………………………………….37 2-3-4-2 اپراتور دوم (ایرانسل) …………………………………………………………………………………………………….38 3-3-4-2 اپراتور سوم (رایتل) ……………………………………………………………………………………………………….39 5-2 مروری بر تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………………………………39 1-5-2 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………….39 2-5-2 مروری بر تحقیقات انجام شده در ایران…………………………………………………………………………………40 3-5-2 مروری بر تحقیقات انجام شده درسایر کشورها………………………………………………………………………43 فصل سوم: روش اجرای تحقیق 1-3 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………..50 2-3 روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………….50 3-3 جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………………………….51 4-3 روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه ……………………………………………………………………………………51 5-3 روش و ابزار گرد آوری داده ها و اطلاعات تحقیق ……………………………………………………………………..53 6-3 اعتبار یا روایی و پایایی یا قابلیت اطمینان ………………………………………………………………………………….54 7-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات ……………………………………………………………………………………56 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادها و یافته های تحقیق 1-4 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………58 2-4 ویژگی جمعیت شناختی نمونه آماری…………………………………………………………………………………………58 1-2-4 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر نوع تلفن همراه……………………………………………………………………58 2-2-4 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت……………………………………………………………………………….59 3-2-4 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن……………………………………………………………………………………..60 4-2-4 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات……………………………………………………………………………61 5-2-4 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تعداد سالهای بکارگیری شبکه………………………………………………..62 6-2-4 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر شغل……………………………………………………………………………………63 3-4چگونگی توزیع متغیرهای پژوهش بر اساس شاخصهای مرکزی، پراکندگی…………………………………….64 4-4 بررسی نرمال بودن متغیرها……………………………………………………………………………………………………….66 5-4 روایی و پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………….67 1-5-4 تحلیل عاملی اکتشافی………………………………………………………………………………………………………….67 2-5-4 تحلیل عاملی تاییدی……………………………………………………………………………………………………………70 3-5-4 تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………….70 4-5-4 روایی همگرا………………………………………………………………………………………………………………………72 5-5-4 روایی تشخیصی………………………………………………………………………………………………………………….73 6-4 آزمون فرض ها ……………………………………………………………………………………………………………………..73 1-6-4 برازش مدل مفهومی…………………………………………………………………………………………………………….74 2-6-4 مدل سازی معادلات ساختاری………………………………………………………………………………………………74 3-6-4 آزمون برازش الگوی مفهومی……………………………………………………………………………………………….75 4-6-4 نیکویی برازش مدل ……………………………………………………………………………………………………………77 7-4 رتبه بندی متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………81 1-7-4 کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………………81 2-7-4 تعرفه خدمات…………………………………………………………………………………………………………………….81 3-7-4 توجه به مشتری………………………………………………………………………………………………………………….82 4-7-4 تصویر ذهنی از شرکت………………………………………………………………………………………………………..82 5-7-4 رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………………..83 6-7-4 وفاداری مشتری………………………………………………………………………………………………………………….83 فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات 1-5 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………….85 2-5 نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………85 1-2-5 نتایج آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………..85 2-2-5 نتایج آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………………….86 3-2-5 نتایج آمار جنبی……………………………………………………………………………………………………………………87 3-5 پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………….88 4-5 محدودیتهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………91 5-5 پیشنهادات پژوهشی………………………………………………………………………………………………………………….91 فهرست منابع الف) فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………………….94 ب) انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………….95 ضمائم پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………….97 خروجی نرمافزار……………………………………………………………………………………………………………………………..99 چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………..114
شکل 1-1.مدل مفهومی تحقیق آدوپیجیا ………………………………………………………………………………………………7 شکل 1-2. تعریف مفهوم رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………..22 شکل 2-2. رابطه رضایتمندی و وفاداری در صنایع مختلف………………………………………………………………… 30 شکل 3-2. ارتباط رضایت مشتری با وفاداری مشتری و سودآوری سازمان……………………………………………..31 شکل 4-2. تصویر تاریخیترین چک کشور به ارزش هزار و 563 میلیارد تومان…………………………………….39 شکل 1-3. رابطه بین طرحهای تحقیق………………………………………………………………………………………………..51 نمودار 1-4. نمودار فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نوع تلفن همراه……………………………………………………..59 نمودار 2-4. نمودار فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نسیت…………………………………………………………………..60 نمودار3-4. وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن……………………………………………………………………………….61 نمودار 4-4. وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات……………………………………………………………………..62 نمودار5-4 . وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تعداد سالهای بکارگیری شبکه………………………………………..63 نمودار6-4. وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر شغل………………………………………………………………………………64 شکل 1-4. بار عاملی استاندارد تحلیل عاملی………………………………………………………………………………………70 شکل 2-4. آماره معناداری تحلیل عاملی……………………………………………………………………………………………..72 شکل3-4. ضرایب تخمین استاندارد مدل ساختاری پژوهش………………………………………………………………….76 شکل4-4. اعداد معنیداری مدل ساختاری پژوهش………………………………………………………………………………76 جدول 1-3 جامعه و نمونه آماری تحقیق……………………………………………………………………………………………52 جدول 2-3.مقادیر آلفای کرونباخ برای شاخصهای پژوهش…………………………………………………………………55 جدول 1-4. توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نوع تلفن همراه………………………………………………………58 جدول 2-4. توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت…………………………………………………………………59 جدول 3-4. توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر سن………………………………………………………………………60 جدول 4-4. توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات……………………………………………………………61 جدول 5-4. توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر تعداد سالهای بکارگیری شبکه……………………………….62 جدول 6-4. توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر شغل……………………………………………………………………63 جدول 7-4. شاخصهای مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیرهای مورد بررسی در پژوهش………………………….65 جدول 6-4. آزمون كولموگروف اسمیرنوف متغیرهای پژوهش……………………………………………………………..67 جدول7-4. جدول ابعاد اختصاری متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………………..67 جدول 8-4. آزمون KMO و بارتلت برای سؤالات پرسشنامه………………………………………………………………68 جدول 9-4. ماتریس عوامل چرخش یافته با روش تحلیل مولفة اصلی و روش چرخش واریماکس با نرمالسازی کیسر برای سؤالات پرسشنامه پژوهش……………………………………………………………..69 جدول 10-4. بررسی مقادیر میانگین واریانس استخراج شده شاخص های پژوهش…………………………………73 جدول 11-4. AVE و همبستگی بین متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………..73 جدول12-4. شاخصهای برازش مدل ساختاری…………………………………………………………………………………77 جدول 13-4. نتایج حاصل از ارزیابی مدل ساختاری……………………………………………………………………………78 جدول 14-4. خروجی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری………………………………………………………78 جدول 15-4. خروجی رابطه بین تعرفه و رضایت مشتری……………………………………………………………………79 جدول 16-4. خروجی رابطه بین توجه به مشتری و رضایت مشتری……………………………………………………..79 جدول 17-4. خروجی رابطه بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری……………………………………………80 جدول 18-4. خروجی رابطه بین رضایت مشتری به وفاداری مشتری…………………………………………………….80 جدول 19-4. نتایج آزمون کروسکال والیس متغیر کیفیت خدمات…………………………………………………………81 جدول 20-4. نتایج آزمون کروسکال والیس متغیر تعرفه خدمات…………………………………………………………..81 جدول 21-4. نتایج آزمون کروسکال والیس متغیر توجه به مشتری………………………………………………………..82 جدول 22-4. نتایج آزمون کروسکال والیس متغیر تصویر ذهنی از شرکت………………………………………………82 جدول 23-4. نتایج آزمون کروسکال والیس متغیر رضایت……………………………………………………………………83 جدول 24-4. نتایج آزمون کروسکال والیس متغیر وفاداری…………………………………………………………………..83
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM غرب مازندران چکیده: راز ماندگاری در دنیای کسب وکار امروز، داشتن مشتریان راضی و خشنودی است که نه تنها بارها و بارها از خدمات شرکت خرید می کنند بلکه با معرفی محصولات یا خدمات شرکت (سازمان) به دیگران، عملا هزینه جذب مشتریان جدید را هم به حداقل میرسانند. سازمانها، شرکتها و صنایع کشور ما نیز از این قائده مستثنی نبوده، بنابراین با نگرشی دیگرگونه به نیازها و خواسته های مشتری، باید بدانند که مشتری چه میخواهد و آنها چگونه میتوانند خود را با خواسته های مشتری با توجه به متغیر بودن سلائق مشتری در طول زمان، همراهی کنند. در این پایان نامه عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان Gsm غرب مازندران مورد بررسی و سپس با بهره گرفتن از روشها و تکنیکهای آماری نقش و میزان اثرگذاری هر یک از عوامل تاثیر گذار بر وفاداری آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. اعضای جامعه آماری 739060 نفر از مشتریان شرکتهای همراه اول، ایرانسل و تلفن همراه محلی (مشتریان مخابرات مازندران) درسطح غرب استان مازندران شامل شهرستانهای چالوس، نوشهر، عباسآباد، تنکابن و رامسر با حجم نمونه 385 نفر بودند که در مجموع از 500 پرسشنامه توزیع شده تعداد 377 پرسشنامه قابل قبول جمعآوری شد. دادههای جمعآوری شده با روش الگویابی معادلات ساختاری و با بهره گرفتن از نرم افزار LISREL 8.54 تجزیه و تحلیل شدند. نتایج پژوهش نشان دادند که متغیر تصویر ذهنی از شرکت بیشترین و متغیر توجه به مشتری کمترین تاثیرگذاری بر رضایت و وفاداری مشتریان رادارند. همچنین مشخص شد که بیشترین میزان رضایت مربوط به مشتریان همراه اول و کمترین آن مربوط به مشتریان تلفن همراه محلی (Gsm روستایی) است.
کلید واژهها: خدمات تلفن همراه، رضایت و وفاداری، Gsm غرب مازندران
فصل اول كلیات تحقیق
1-1. مقدمه : وفاداری مشتری در دراز مدت یک رویای دست نیافتنی برای بسیاری از سازمان ها باقی مانده است و نشان میدهد که هنوز هم چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد این
[جمعه 1398-07-12] [ 05:26:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|