دانلود پایان نامه ارشد:شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران | ... | |
استاد مشاور: (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان …………………………. صفحه فصل اول: کلیات پژوهش 1-1 مقدمه. 1 2-1 بیان مسئله پژوهش… 1 3-1 اهمیت و ضرورت پژوهش… 3 4-1 پیشینه پژوهش… 4 5-1 اهداف پژوهش… 6 فصل دوم: ادبیات موضوع 2-2 برنامه ریزی.. 13 2-2-2 اهمیت و ضرورت برنامه ریزی.. 15 3-2-2 اصول برنامه ریزی.. 16 4-2-2 موانع و محدودیتهای برنامه ریزی.. 17 5-2-2 سیر تكاملی برنامه ریزی.. 17 1- 5-2-2 محصول گرایی.. 18 2- 5-2-2 بازارگرایی.. 18 3- 5-2-2 فراصنعتی.. 18 6-2-2 انواع گرایشهای برنامه ریزی.. 19 1-6-2-2 گرایش ارتجاعی.. 19 2-6-2-2 گرایش غیرفعال. 20 3-6-2-2 گرایش فعال. 21 4-6-2-2 گرایش تعاملی.. 22 7-2-2 انواع روشهای برنامه ریزی.. 23 1-7-2-2 برنامهریزی تخصصی.. 23 2-7-2-2 برنامهریزی عملیاتی (اجرایی) 24 3-7-2-2 برنامهریزی استراتژیک (راهبردی) 24 1-3-7-2-2 اهمیت برنامه ریزی استراتژیک.. 27 2-3-7-2-2 سطوح برنامه ریزی استراتژیك.. 28 3-3-7-2-2 ویژگیهای برنامه ریزی استراتژیک.. 28 4-3-7-2-2 مزایا و محدودیتهای برنامه ریزی استراتژیک.. 29 3-2 استراتژی.. 30 2-3-2 مفهوم استراتژی و تاریخچه آن. 31 3-3-2 استراتژی چیست؟ 32 4-3-2 سه الگوی استراتژی سازی.. 34 1-4-3-2 الگوی کارسالارانه. 34 2-4-3-2 الگوی انطباقی.. 34 3-4-3-2 الگوی برنامه ریزی.. 35 5-3-2 تكنیكهای تدوین و تنظیم استراتژی.. 36 1-5-3-2 مدل BCG.. 36 2-5-3-2 ماتریس تعیین جهت سیاستگذاریها (DPM ) 39 3-5-3-2 مدل SWOT.. 41 4-5-3-2 مدل تجزیه و تحلیل هوفر. 43 5-5-3-2 مدل ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک (SPACE) 43 6-5-3-2 مدل ADL. 45 6-3-2 ابعاد مفهوم استراتژی.. 47 4-2 تعریف رقابت و رقابت پذیری.. 48 5-2 تعریف و مفهوم مزیت رقابتی.. 49 1-5-2 تعاریف مزیت رقابتی.. 52 6-2 انواع تئوری مزیت رقابتی.. 53 1-6-2 تئوری سازمان صنعتی.. 54 1-1-2-6 چارچوب استراتژی پورتر. 57 2-6-2 تئوری منبع مدار 60 1-1-6-2 ابعاد مزیت رقابتی.. 67 2-1-6-2 ضعفهای اساسی دیدگاه منبع مدار 67 3-6-2 تئوری شومپترین.. 68 4-6-2منابع ایجاد مزیت قابتی.. 69 7-2 عوامل حیاتی موفقیت (CSF) 70 1-7-2 دیدگاه های موجود درباره عوامل حیاتی موفقیت.. 71 2-7-2 تعاریف عوامل حیاتی موفقیت.. 73 3-7-2 راههای تشخیص عوامل حیاتی موفقیت.. 74 4-7-2 عوامل حیاتی موفقیت و شایستگیهای کلیدی.. 75 5-7-2 گامهای اساسی روش عوامل حیاتی موفقیت.. 75 6-7-2 کاربرد عوامل موفقیت در مدیریت استراتژیک.. 77 7-7-2 ویژگیهای عوامل حیاتی موفقیت.. 78 8-7-2 منشاء عوامل حیاتی موفقیت سازمان. 78 8-2 روانکارها و تعاریف آن. 84 9-2 تصمیم گیری چند معیاره و فرایند تحلیل شبکهای.. 84 1-9-2 تصمیم گیری چند معیاره 85 1-1-9-2 انواع تصمیم گیری چند شاخصه. 86 2-9-2 روش فرایند تحلیل شبکهای (ANP) 87 3-9-2 تفاوت میان AHP وANP. 89 4-9-2 مراحل روش فرایند تحلیل شبکهای( ANP ) 90 5-9-2 خصوصیات فرآیند تحلیل شبكه ای.. 93 فصل سوم: روش تحقیق 1-3 مقدمه. 96 2-3 مدل مفهومی پژوهش… 97 3-3 مراحل انجام پژوهش… 97 4-3 روش شناسی پژوهش… 99 5-3 جامعه آماری.. 103 6-3 نمونه آماری.. 103 7-3 روش گردآوری اطلاعات.. 103 1-7-3 روشهای کتابخانه ای.. 104 2-7-3 مصاحبه. 105 3-7-3 پرسشنامه. 106 8-3 روایی(اعتبار) و پایایی.. 108 1-8-3 روایی.. 108 2-8-3 پایایی.. 109 9-8 روش تجزیه و تحلیل دادههای آماری.. 111 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات 1-4- مقدمه. 113 بخش اول. 114 2-4 تحلیل جمعیت شناختی.. 114 1-2-4 فراوانی سنی پاسخ دهندگان. 114 2-2-4 فراوانی سطح تحصیلات.. 115 3-2-4 سابقه خدمت پاسخ دهندگان. 117 4-2-4 فراوانی سابقه خدمت در صنعت روانکارها 118 بخش دوم 118 3-4 شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت با بهره گرفتن از روش فرایند تحلیل شبکهای.. 119 1-3-4 مرحله اول: ساخت مدل و سازماندهی مسئله به یک ساختار شبکهای.. 119 2-3-4 مرحله دوم: تشکیل ماتریسهای مقایسه زوجی و بردارهای اولویت.. 121 1-2-3-4 مرحله اول: مقایسه زوجی معیارهای اصلی.. 122 2-2-3-4 مرحله دوم: مقایسه زوجی وابستگی های دورنی میان معیارهای اصلی.. 123 3-2-3-4 مرحله سوم: مقایسه زوجی زیرمعیارهای هریک از معیارهای اصلی.. 124 4-2-3-4 مرحله چهارم: مقایسه زوجی وابستگی های درونی زیرمعیارها 126 3-3-4 تشکیل ماتریس تصمیم (سوپر ماتریس) 127 4-4 بررسی سؤالات پژوهش… 133 فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات 1-5 مقدمه. 137 2-5 خلاصه و نتیجهگیری.. 137 3-5 پیشنهادات.. 139 1-3-5 پیشنهادات بر اساس یافته های پژوهش… 140 3-3-5 پیشنهادات برای پژوهشهای آتی.. 143 4-5- محدودیتهای پژوهش… 144 منابع فارسی.. 145 منابع لاتین.. 150 پیوست ها پرسشنامه شماره 1 162 پرسشنامه شماره 2 167 پرسشنامه شماره 3 170 فهرست نمایشگرها عنوان صفحه نمایشگر 1-2 ماتریس رشد- سهم بازار بی سی جی.. 38 نمایشگر 2-2 مدل GE. 41 نمایشگر 3-2 ماتریس SWOT.. 42 نمایشگر4-2 مدل ارزیای موقعیت و اقدام استراتژیک.. 45 نمایشگر 5-2 پنج نیروی رقابتی پورتر. 56 نمایشگر6-2 عوامل راهبردی مؤثر بررقابتهای درون صنعت همراه با عوامل کلان. 57 نمایشگر7-2 زنجیره ارزش پورتر. 59 نمایشگر 8-2 سسله بندی توانمندیها در نظریه مبتنی بر منابع. 64 نمایشگر 9-2 دسته بندی عوامل حیاتی موفقیت.. 83 نمایشگر 10-2 تفاوت میان روش AHP وANP. 89 نمایشگر 1-3 مراحل انجام پژوهش… 98 نمایشگر 1-4 درصد فراوانی سنی پاسخ دهندگان. 115 نمایشگر 2-4 درصد فراوانی تحصیلات.. 116 نمایشگر 3-4 درصد فراوانی میزان سابق خدمت پاسخ دهندگان. 117 نمایشگر 4-4 درصد فراوانی سابقه خدمت در صنعت روانکارها 118 نمایشگر 5-4 مدل ساختار شبکهای جهت تعیین عوامل حیاتی موفقیت در صنعت.. 120 نمایشگر 6-4 ساختار سوپر ماتریس اولیه( ناموزون) 121 نمایشگر 7-4 بردار تاثیر هدف بر روی معیارهای اصلی (W21) 122 نمایشگر 8-4 مقایسه زوجی معیارهای اصلی باتوجه به وابستگی درونی آنها 123 نمایشگر 9-4 ماتریس روابط درونی معیارهای اصلی(W22) 124 نمایشگر 10-4 مقایسه زوجی زیرمعیارهای معیار بازاریابی.. 125 نمایشگر 11-4 وزن زیرمعیارهای نسبت به معیارها (W32) 125 نمایشگر 12-4 مقایسات زوجی زیرمعیارهای دارای وابستگی متقابل با زیرمعیار ” بهروری نیروی انسانی” 126 نمایشگر 13-4 ماتریس روابط درونی زیرمعیارها (W33) 127 نمایشگر 14-4 سوپرماتریس ناموزون 129 نمایشگر 15-4 سوپرماتریس موزون. 130 نمایشگر 16-4 سوپرماتریس حد. 130 فهرست جداول عنوان صفحه جدول 1-1 پژوهشهای صورت گرفته در خارج از ایران. 5 جدول 2-1 پژوهشهای صورت گرفته در داخل ایران. 6 جدول 1-3 وابستگی درونی معیارهای اصلی به یکدیگر. 107 جدول 2-3 وابستگی درونی زیرمعیارها به یکدیگر. 107 جدول 1-4 فراوانی سنی پاسخ دهندگان. 114 جدول 2-4 فراوانی سطح تحصیلات.. 116 جدول 3-4 فراوانی سابقه خدمت پاسخ دهندگان. 117 جدول 4-4 فراوانی سابقه خدمت در صنعت روانکارها 118 جدول 5-4رتبه بندی معیارها و زیرمعیارها 131
[جمعه 1398-07-12] [ 05:08:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|