دانلود پایان نامه : شناخت مفهوم فرکانس و کاربردهای آن
دانلود متن کامل پایان نامه شناخت مفهوم فرکانس و کاربردهای آن
 

 
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
چکیده:
تعریف عمومی فرکانس تعداد تکرار یک کار تکراری در واحد زمان است. فرکانش در تکنولوژی های مختلف دارای مفاهیم مختلف می باشد. کاربرد فرکانس بیشتر درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مطرح می شود. تغییرات فرکانس در امواج رادیویی باعث تنوع  کاربری ان در تکنولوژی های مختلف مانند بلوتوث و وایرلس و وای فای و … شده است. فرکانس در رم ها روی سرعت انتقال داده ها و پهنای باند تاثیر دارد. در نتیجه هرقدر فرکانس بالاتر باشد سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی رم و سرعت کپی انها بیشتر است. فرکانس پردازنده تقریبا تعداد محاسبات توسط پردازنده در هر ثانیه اجراست. هرچقد فرکانس پردازنده بیشتر باشد قدرت پردازش ان بیشتر است.کاربرد فرکانس در شبکه های بیسیم و وایرلس دارای استاندارد تعریف شده می باشد.
 
مقدمه
طیف فرکانس یکی از منابع خدادی محدود است به دلیل کاربرد در برقراری ارتباطات رادیویی دارای ارزش اجتماعی ، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بوده و تنها منبعی است که بکار گرفته می شود ولی مصرف نمی شود.
امروزه با رشد روز افزون سامانه ها ساکنان این کره خاکی به گونه ای به یکدیگر

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

نزدیک شده اند که در عرض کسری از ثانیه دور دست ترین نقاط ان در معرض دیدگان جهانی قرار می گیرد.
امروزه استفاده از امواج رادیویی در انواع شبکه های مخابراتی عمومی و اختصاصی اجتناب ناپذیر بوده و حتی استفاده از انرژی این امواج در امور صنعتی ،پزشکی و خانگی امری عادی است.
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
تعداد صفحه : 81
قیمت : 14700تومان

 

 

بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد
و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-07-21] [ 01:31:00 ب.ظ ]