بررسی چالش های توسعه ی مدارس هوشمند در کشور | ... | |
– محیط یاددهی- یادگیری مبتنی بر محتوای چندرسانه ای؛ – زیرساخت های توسعه یافتۀ فناوری اطلاعات؛ – مدیریت بر مدرسه توسط سیستم یک پارچۀ رایانه ای؛ – برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزۀ فناوری؛ – ارتباط یک پارچۀ رایانه ای با مدارس دیگر. در حقیقت مدارس برای تبدیل به یک مدرسۀ کاملاً هوشمند باید بتوانند کلیۀ عناصر ذکر شده را تأمین کنند (آموزش و پرورش شهر تهران، 1389: 1).
2-2-8- آمادگی الکترونیکی
[یکشنبه 1398-07-21] [ 03:58:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|