– تکنولوژی | ... | |
خاص یکپارچه میشوند. یک سیستم ذخیره سازی داده به صورتی است که اطلاعات خلاصه شده را استفاده میکند که این امر جستجوی فرآیندهای دسته بندی شده را آسان میکند (کرامتی و همکاران 1389). در واقع این سیستمها پایگاهی دادههای مختلفی را برای کاربران فراهم میکند. هنگامی که اطلاعات زیاد میشود داده پردازی اطلاعات مرتبط با مشتری از لحاظ تاریخی و پیچیدگی را دستهبندی و در اختیار قرار میدهد. در یک استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری مهم است که مشتریان مهم شناسایی شده و درآنها وفاداری ایجاد شود. شرکت میتواند با تحلیل دادههای مرتبط با تاریخ خرید آنها بداند که آنها چه کسانی هستند هم چنین میتواند مشتریان بالقوه را شناسایی و اقداماتی در جهت ایجاد وفاداری در آن دهد. هم چنین میتواند با تحلیل شاکیان و مشکلات گذشته میزان بیوفاییها را پیش بینی کند. هنگامی که یک پایگاه داده قوی از مشتری موجود باشد شرکت توانایی ایجاد یک رابطه بلند مدت با مشتری را به دست میآورد (کرامتی و همکاران 1389). و) سیستم پشتیبانی
[یکشنبه 1398-07-21] [ 05:28:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|